Nightzone Forum Index logo
InloggenInloggen
RegistreerRegistreer

Ma 10 Dec 2018 1:50 

Nightzone
HoofdpaginaHoofdpagina
NieuwsNieuws
InloggenInloggen
RegistreerRegistreer

Forum
ForumForum
ZoekenZoeken
FAQFAQ

Chat
ChattenChatten
EmoticonsEmoticons
Information
RegelsRegels

Links
DayzoneDayzone
GoogleGoogle

Paris wil smurf adopteren

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nightzone Forum Index -> Actualiteit
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zappert
Operator

Geslacht: Geslacht:Man
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Di 18 Dec 2007 22:36    Onderwerp: Paris wil smurf adopteren Reageer met quote

AMSTERDAM - Een dag zonder Paris, is een dag niet gelachen. Daarom willen wij u het volgende nieuws over de 26-jarige socialite niet onthouden: Paris wil twee smurfen adopteren. Ja, u leest het goed: twee smurfen...

Tijdens kersthoppen in Berlijn ontmoette Paris twee dwergacteurs die verkleed waren als de blauwe stripfiguurtjes. Zij waren daar om Smurf-snoepgoed te promoten. De 26-jarige hotelerfgename was zo van deze twee mannetjes gecharmeerd, dat ze doodleuk vroeg of ze de smurfen mee naar huis mocht nemen.

Volgens ooggetuigen was het liefde op het eerste gezicht. Een bron verklapt: "Toen Paris die kleine mannetjes zag, gilde ze van verrukking. We hoorde haar zeggen: 'Oh my God, echte smurfen! Ik wilde vroeger als klein meisje altijd al een smurf hebben!' Daarna draaide ze zich om naar haar vriend en vroeg: 'Kan ik er een mee naar huis nemen?' Om er aan toe te voegen: 'Ik realiseerde me niet dat de smurfen hier vandaan kwamen.'" We hebben altijd al geweten dat Paris een dom blondje was, maar zó dom...

Volgens de bron deed Paris erg neerbuigend. "Ze sprak op een kinderachtige toon tegen de dwergen. Ze zei dat ze de twee smurfen wilde toevoegen aan haar bonte verzameling huisdieren."

De twee acteurs konden het kinderlijke gedrag van Paris niet waarderen. " Een van de twee ergerde zich enorm aan Paris en begon haar uit te schelden. Hij schreeuwde dat hij een volwassen man was en dat ze moest ophouden met haar 'belachelijke babypraat'." En terecht!

via de telegraaf.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Piet Plezier
Operator

Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Wo 19 Dec 2007 7:57    Onderwerp: Reageer met quote

Wat een dom wicht uitroepteken

Sommige mensen drinken stiekem; anderen doen in het openbaar bezopen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Luca
Moderator

Leeftijd: 80

BerichtGeplaatst: Wo 19 Dec 2007 13:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vraag me alleen wat er allemaal klopt en wat niet, het blijft de Telegraaf he. Groen lachebekje met open mond

"Hier had uw tekst kunnen staan" uitroeptekenuitroeptekenuitroepteken ©Luca
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nightzone Forum Index -> Actualiteit Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: